Specialister
Vi tar hand om er löneadministration
Lägger ni ner stora resurser på lönehantering i ert företag? Låt i stället våra lönespecialister ta hand om er löneadministration, så spar ni in dyrbar tid och kan ägna er åt kärnverksamheten.
Med vår långa erfarenhet av löneadministration gynnas alla parter, från ägare till personal. Oavsett om ni behöver hjälp med lönehanteringen året runt eller endast under vissa tuffa perioder på företaget, finns våra lönekonsulter här till er hjälp.
Ring våra auktoriserade redovisningskonsulter på
+46 736 22 35 65
Vad är lönehantering?
Lönehantering inom företag behandlar allt som har med personalens löner och ersättningar att göra. Det är ett omfattande arbete, som kräver rätt utbildning och kompetens. Lönerna tillhör ofta företagets största utgifter, vilket ställer höga krav på hanteringen. Om något går snett med lönerna kan det snabbt skapa missnöje inom organisationen. Ta istället hjälp av våra kvalificerade lönekonsulter, så undviker ni onödiga misstag och kan luta er tillbaka, med vissheten om en löneadministration i toppklass.
Vi arbetar med stort engagemang och initiativförmåga, för att ta er lönehantering till nästa nivå. Lönen är naturligtvis avgörande för en nöjd personal och den allmänna arbetsmiljön. När ni anlitar våra lönekonsulter sker lönehanteringen helt enligt tidsplan, med korrekta siffror och förmåner. Vi tar hand om löneräkningen med högsta precision och effektivitet. Vår service anpassas efter just ert företags behov, med hänsyn till exempelvis kollektivavtal, organisationens storlek och andra branschspecifika förhållanden.
Ta hjälp av certifierade löneadministratörer
Ni lämnar med fördel över uppdraget till våra certifierade löneadministratörer, som uppfyller alla krav för lönehantering av högsta kvalitet. Certifieringen innebär en trygghet när ert företag söker efter rätt extern kompetens för er lönehantering. Vår ambition är att etablera långvariga samarbeten med våra kunder, där lönehanteringen helt anpassas efter era behov.
Vi kan alla branscher och lönetekniska lösningar, som gör er verksamhet mer lönsam och flexibel. Våra lönekonsulter har erfarenhet av hela lönehanteringsprocessen, med djupgående kunskap kring lagar och regler för arbetsgivare respektive arbetstagare. Utöver löner hanterar en professionell löneadministratör till exempel tidrapporter, pensionsberäkning, utlägg, tjänsteresor och digitala körjournaler.
EFFEKTIV HANTERING
Välj digitala lösningar för er lönehantering
Outsourca er lönehantering utanför företaget
I dag väljer många företag att outsourca sin lönehantering, för att få högsta möjliga löneexpertis och samtidigt minimera kostsamma interna löneposter. Löneoutsourcing innebär en säkerhet för många små och medelstora företag. Exempelvis om kostnader snabbt måste skäras ner på eller om det bara finns behov av löneadministration vissa perioder.
På så vis minskar ni ert företags sårbarhet och kan helt fokusera på ert huvudområde. Skulle det börja storma är ni flexibla och har hela tiden tillgång till vår lönekonsultation på era villkor.
Genom att outsourca lönehanteringen till oss slipper ni oroa er för vad som gäller vid plötsliga sjukdomsfall, föräldraledighet, semestertid, med mera.
Få en skräddarsydd löneadministration för ert företag
Vi har koll på vad som gäller för just er verksamhet och står till tjänst året runt. Vår löneadministration är hela tiden à jour med rådande lagstiftning och skatterätt, så allt blir rätt och riktigt utfört. Med vår lönehantering tar ni del våra auktoriserade lönespecialisters breda erfarenhet.
Genom att anlita oss sparar ni sammantaget tid och pengar, kan lägga allt fokus på andra mer produktiva delar av verksamheten och har tillgång till service året runt. Vi har redan hand om löneadministrationen för kunder över hela landet och arbetar dagligen med förmåner, ersättningar, pensioner, redovisning, skatter och olika avgifter, såsom arbetsgivaravgifter. Hos oss får ni alltid personlig service och en lönehantering med öga för detaljer.
Ring våra auktoriserade redovisningskonsulter på
+46 736 22 35 65
PERSONAL
Vårt team på 12 personer är redo att hjälpa dig!
Genom att anlita oss har du alltid kontakt med din egen personliga konsult. Vi arbetar i team om minst två personer, för att säkerställa en mycket god insyn i din verksamhet – 365 dagar om året. Ditt team består av en administrator – samt ytterligare en konsult, som tillsammans ser till att verksamheten är igång året runt, oavsett semestrar eller eventuella sjukdagar. Alla i vår personal är auktoriserade eller på väg att bli. Allt för att säkerställa kvaliteten på våra tjänster, med bred kompetens inom alla branscher och bolagsformer.